6 Haziran 2010 Pazar

Hoş Geldin Nil İdil



Dört gözle beklediğimiz Nil'imiz Cuma günü doğdu.Doğumun bu haftasonu olmasını bekiyor hatta hızlandırmak için -bende ve Dilnişin'de edindiğimiz deneyimle- cumartesi akşamı Sardinella'da ağır bir yemek yemeyi planlıyorduk. Ama sevgili Nil İdil biz birşey yapamadan geleceğinin sinyalini cuma sabaha karşı verdi.
Benim doğum fotoraflarını çekme hayalim de işten çıkamadığım için yalan oldu tabii..
Hastaneye ancak öğlen 1 saat uğrayabildim. Damla epidüral etkisini yitirdiği için bayağı sancı çekiyordu.
O an kendi doğumumu hatırladım; ne kadar acılı/sancılı bir süreç olsa da insan o anları çok güzel hatırlıyor. Bebeğini gördüğü anda ne doğum sancısı, ne de 9 ay boyunca yaşanan zorluklar kalıyor insanı aklında.
Ben hastaneden çıktıktan 1,5 saat sonra tam 15 dakikada doğmuş Nil İdil.
İşten çıkınca hastaneye yine uğradım; pembe-beyaz, sakin ve çok güzel bir bebek.
Dilerim tüm hayatı doğumu kadar kolay, yolu her zaman açık olur:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder