27 Kasım 2009 Cuma

Seyahat

Bu hafta iş için İngiltere'ye gittim ve Ege'den ilk defa 3 gün uzak kaldım. Tam üç ay boyunca 24 saati birlikte geçirdikten sonra üç gün ayrılık korkunç geliyor. Tabii şişen göğüsler de cabası, fırsat bulduğum her an otel odasında süt pompalamak durumunda kaldım. Saklama imklanı olmadığından da tüm sütler çöpe gitti. Ege de evde buzluktaki sütlerle idare etti.
Algıda seçicilik tüm seyahatim boyunca bebeklere, bebekli annelere dikkat kesildim; tüm avrupa'da olduğu gibi İngiltere'de de soğuk hava ya da yağmur anneleri bebekleri ile birlikte dışarı koymaktan alıkoymamış, domuz gibi paniği de kesinlikle yoktu.Tüm alışveriş merkezleri, sokaklar pusetli annelerle doluydu. Sesi Ege'ye benzeyen bebekleri duyunca özlemim daha da arttı.
Bebek olduktan sonra alışveriş de bebeğe yönelik oluyor tabi. Güzel, yaklın tahta oyuncaklar almak istiyordum ama bulamadım malesef. Disney store'dan da çok ümitliydim ama hayal kırıklığına uğradım; daha doğrusu Ege'nin yaşına uygun güzel ürün yok..Üç hatta dört yaş sonrası için güzel ürünler var.
Bebek tekstili konusunda Türkiye de gayet iyi, GAP baby'de çok az fiyat farkı var. Buranın tek eksiği önemli markaların bebek koleksiyonlarının olmaması..Timberland'in çok güzel bebek koleksiyonu var, bence Türkiye'ye de gelmeli..
Ege'ye bu geziden spor ayakkabı çıktı; ilk spor ayakkabımız 11 cm siyah beyaz bir Puma sneaker..Çok da yakıştı:)

1 yorum:

  1. Sen 3 gün ayrı kalınca özledin, ben hergün burada olmama rağmen günde 1 saat görebildiğim için özlüyorum :)

    YanıtlaSil